Powered By Blogger

четвртак, 20. октобар 2011.

San

Dok ne zaboravim...sanjam nesto,ne secam se sta,crnilo.....zvoni neko,otvaram ono Bora i Dzindzer,Bora drzi mesa bugi pojacalo koje kao da je neki trazniztor,ovaj dve gitare.Dzindzer ulazi u klonju,seda na kadu i povezuje sve,ima neku plavu gitaru,stoji na masini,druga je neka bela i nju kao drnda,a Bora otisao u moju sobu i cujem kako se drka oko mog pojacala,al nesto kabl ne radi.
E sad Dzindzer nece da svira al' hoce da dzemuje.Ja sedim na solji gledam tu plavu gitaru i pitam valjda jel Goran pravio,a ovaj odgovara da da,Dragan.Onda sam odjednom u trpezariji,a Bora odlazi u kuhinju i rasklapa ono cudo za peglanje i pocinje da pegla neke majice i ja ono kao zajebi,otvaram vrata i izlazim negde...i onda se opet nicega ne secam,al sanjam nesto...

Zasto ovakav san,koji kurac,ne pamtim da sam skoro slusao Corbu,niti me nesto zanima.I onda se setim da je juce u novinama bila neka reklama za neku Borinu knjigu i neki dvd.

Нема коментара:

Постави коментар