Powered By Blogger

понедељак, 30. октобар 2017.

Dnevnik prosečnog teroriste u Beogradu

Dragi dnevniče

Dan prvi.
Tako mi Alaha,stigoh u Beograd.Htedoh razneti aerodrom, ali mi nema mi prtljaga sa eksplozivom.Pokušaću sutra.

Dan drugi.
Danas sam pokušao da se raznesem na pijaci,ali mi neko odžepari i ukrade daljinski.Ništa, nema mi druge, moram pokušati sutra.

Dan treći.
Taman sam parkirao auto s eksplozivom u centru i sam ošto sam se okrenuo,pauk ga odnese!Ej bre!!Sutra ili nikad!Strpljenje je spas.

Dan četvrti.
Hteo sam danas da se raznesem u prevozu, kad naiđe prokleta kontrola!Još mi napisaše kaznu!Maaaaajku im jebem, pa gde će vam duša!

Dan peti.
Rešio sam da dignem Skupštinu,ali ova kolona na Brankovom je užas!!!Pa jel ima ovo smisla ljudi!!!??Pa jel Gradonačelnik sam rekao da nema gužvi!???

Dan šesti.
Uhh...sinoć smo zaboli u nekom klubu...Glava mi puca, ovi piju ko smukovi..danas ne mrdam nigde...ughh.

Dan sedmi.
Ne mogu ja ovo, prijavio sam se za rijaliti neki, intervjuisao me Milomir Marić lično.Biću popularan.

Нема коментара:

Постави коментар